Tillbaka!

Hej Finaste Du!!

Nu är jag tillbaka efter ett avbrott i bloggandet. Har haft lite annat hemma. Va nämligen så att vi hittade en knöl på min 2 åriga dotter förra veckan.
Har tjatar o ringt till olika läkare o fått tider att kolla upp knölen. Första läkaren sa att den satt i fettet o att den va rörlig, men att hon inte kunde se vad det va för knöl.
Den andra läkaren sa att den satt i benet och att hon inte kunde röra på den. Hallå!! Snacka om att tycka olika!!
Dom sa att jag skulle vänta en vecka o kolla om knölenväxte eller hur den utvecklade sig. Men då sa jag att det tänker jag faktiskt inte göra. Det ska kollas upp o det ska göras nu!! Av vilken anledning ska jag gå o vänta??
Så i måndags så röntgade dom o kollade med ultraljud! Dom kunde fortfarande inte riktigt se på ultraljudet vad det va för knöl. Men hon sa att det inte såg ut som en cancerknäl iallafall, så det va ju skönt!
Så nu får vi se om den försvinner eller ej. Har hon den kvar om några veckor eller om den växer så skulle vi höra av oss igen!

Nog om detta..

Hur va Din Midsommar?
Våran va kanon bra! Vädret va jätte fint, det kom nångon liten skur på kvällen, men inget farligt alls. det gick över lika fort =)
Vi dansade runt stången o fikade ute på ett fint ställe som heter gränsö! Mycket vackert o fint!
Efter det åkte vi till min mamma o pappa. Där åt vi gott o umgicks.
På kvällen åkte vi till svärmor o svärfar o grillade. Gott!!
Berätta gärna vad Du gjorde! =)


Nu är jag på jobbet. Vädret här utanför är strålande sol o varmt!! Härligt =)
Hoppas att det är lika fint när jag har semester!!
Ska luncha med Vickan idag. Då blir det att sitta i solen o njuta =)

Hoppas att vädret är bra där Du är och att din dag blir kanoners!!
Lägger ut bilder senare ikväll!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0