Tandläkaren!

Hej Fina Du!!

Nu har jag varit hos tandläkaren =( FY, gillar inte tandläkaren.
Allt såg jätte bra ut, förutom att jag hade ett pyttelitet hål. Jag har haft det i över 2 år, men inte behövt laga.
Men idag sa han att jag skulle göra det, så det inte blir större!
Sååå.. den 4 augusti (på min pappas födelsedag) så ska jag dit o bli bedövad =(

Annars idag så är det ju ståhej på stan. Alla studenter kommer snart och åker kortechen (har inte en aning om hur det stavas) Tyvärr så regnar det en hel del här, så blöta kommer dom bli. Men det va samma sak när jag tog studenten. Regnet stod då som spön i backen, men va gjorde det? =) Vi hade skit skoj ändå! Vissa satt o tjurade, men va fasen, man tar bara studenten en gång o då ska det göras rejält, oavsätt väder =)

Ikväll får vi besök av några vänner. Bl.a mattias o albertina som snart ska ha bebis =)
Vi hade sagt att vi skulle grilla, men jag tror det blir att laga nått gott inomhus istället!! Vad det blir får gubbarna bestämma! =)

Har en timma kvar på jobbet nu, sedan blir det att åka o hämta lillfisen på dagis o hem o plocka iordning lite innan dom kommer.
Hoppas att Du får en jätte trevlig dag idag, så hörs vi igen imorgon, eller senare ikväll!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0