Jobb, Sol och Mickael Jackson!

Hej Finaste Du!!

Får väl börja bloggen med det tråkigaste först.. Och jag antar att jag inte är den första som skriver om det.. Handlar ju självklart över Mickael Jacksons död. Jätte tråkigt. Själv har jag aldrig varit något stort fans, men man har ju självklart  hört hans musik genom åren.
Kom plöttsligt och tror att han har många fans som sörger över honom idag! Många anser ju att han va kungen över pop! Hur känner Du?
Hade Du någon relation till Mickael? Kanske någon an hans låtar som betyder lite extra för dig?
Skriv gärna din tanke!





Annars så skiner solen här och säkert där Du är oxå!
Slutar klockan 3 idag, och då blir det att hämta wilma och sedan hem o gotta lite i solen. Ikväll kommer kanske älsklingens syster Jenny och hennes sambo och äter lite mat hos oss o kollar film. Blir trevligt!!

Får ju inte glömma att det är Fredag idag!! Helgen är här =) Och vädret ser lovande ut. Hörde att det skulle hålla i sig hela helgen! På söndag hörde jag att det kunde bli 28 grader =) Hoppas hoppas!!
Ska Du göra något specielt i helgen?

Nu ska jag fortsätta jobba lite, innan hemfärden.
Hoppas verkligen att Du får en kalashelg med massa fint väder och roligheter!!
Hörs imorgon igen!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0