Läkarbesök!

Hej Kära Du!!

Torsdag idag och fortsatt vackert väder! Solen skiner idag men dock blåser det lite.
Har varit på jobbet som vanligt idag, men slutade vid lunch istället. Eftersom vi va utomlands i januari så tog wilma en tvinrix (tror det stavas så?) spruta. Och idag skulle hon ta sin sista dos. Man tar tydligen 2 innan man åker o 1 några månader efter man kommit hem!
Hon va jätte duktig vår lilla prinsessa.
Direkt när vi kom dit så satte hon sig ner o drog upp bygbenet!! (Dom sticker nämligen i låret)
Hon grät dock lite när hon stack till, och någon minut efteråt. Men hon fick 2 plåster så då gick det över =)

Nu när vi kommit hem så har jag styrt här hemma lite. Lagt i en tvättmaskin med tvätt o skurat lite golv. Vädret är som sagt kalas fint, men känner att jag måste få lite ordning inne oxå!

Wilma hon har mosat i sig lite jordgubbar =)


Nu ska jag snart sätta igång o laga lite mat!
Sedan blir det att slå sig ner ute på altan o äta =)

Hoppas Du mår bra och att vi hörs imorgon igen!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Om du vill ha ett smakprov på vad goodiebagen på bloggfesten kommer att innehålla kan du kika i min blogg nu. ;) Glöm inte heller bort att betalningen bör vara inne innan månaden är slut. Ha en bra kväll! //Malin

2009-06-26 @ 20:17:06
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0