Dålig bloggare..

Hej Käraste Du!!

Vill börja med att säga, att jag vet att jag blivit en dålig bloggare!! =( Fy, på mig!!
Men tyvärr är det så att vädret tagit över dagarna. Så varje liten stund, rast eller fridtid jag har så passar jag
på att vara ute o njuta!

Idag är det Tisdag.. Jobb som gäller och sedan hem till familjen. Ska springa lite ärenden på lunchen som snart kommer. Och passa på att kolla lite kläder!
Morgonen va dock lite stressig. Började med att vi självklart sov lite längre än vad vi borde. Men när wilma säger att jag inte ska gå upp, utan ligge brevid henne en liiiiten stund till så kan jag ju inte svika henne, utan ligger självklart kvar o myser en stund till! Hon säger.. Bara en minut till mamma.. =)
Efter att vi tagit tag i oss själva o kasat oss upp, så va det frukost i vanlig ordning.
När vi väl skulle iväg så hittade jag självklart inte mina nycklar!!
Panik! Jag bad wilma hjälpa mig. Och så frågade jag om hon viste vart dom är.
- Dina nycklar mamma?
-Ja, sa jag. Vet du vart dom är?
-Jag la dom i toan!
Aaa... Ännu mera Panik!!
Dock så låg dom inte där, utan jag hittade dom på golvet i tvättrummet.
Jag sa till wilma..
-Du får inte lura mamma så..
-Men mamma.. Jag skojade bara!

Huvudsaken va iallafall att vi kom i tid till jobb o dagis =)

Nähe.. nu kurrar magen. Så nu blir det lunch!!

Ha det så bra idag!!

Puss o Kram!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla goo hon e Wilma!! Busfia ju!=) Kram Antonia

2009-07-01 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0