Snart semester!!

Hej Finaste Du!!

Vet att jag varit skit kass på att skriva. Men har fullt upp med annat.
Jobb idag, som vanligt. Men jobbar bara veckan ut nu så är det semester sen! Härligt!! =)
Blir två veckor tillsammans med älsklingen o prinsessan!!
Ikväll blir det att bara ta det lugnt. Ska ringa min kusin. Hon o hennes
sambo ska komma o hälsa på oss i sommar. Ska bli jätte trevligt!! =) Och om vädret håller i sig så ska jag ta ma en prommenad med wilma =)

Har inte så mycket att komma med idag. Har varit lugnt..
Hoppas att Du mår bra, så hörs vi snart igen!

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Såg att du hade tänkt ringa men jobbar två nätter nu om jag inte har svarat på mobben.

Men ringa mellan 17-19 så e jag vaken annars kan jag ringa =)



Puss

2009-07-16 @ 02:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0