Jag gjorde det! =)

Hej Käraste Du!!

Jag gjorde det! Jag kammade hem en 42" LCD Tv på jobbet! Jag är såå glad o stolt! =)
Som jag jobbat! =)

Idag är det fredag och helgen är här. Härligt!! Visfestivalen och allt partaj fortsätter här i fina sommarstaden!
Vet inte om det blir en öl eller ett glas vin nere på stan en kväll nu i helgen, beror lite på vädret.
Ska Du göra nått specielt i helgen?

Tänkte att jag skulle lägga ut en bild sen på min nya Tv =)
Men det kommer senare. Nu ska jag jobba en stund till, slutar vid 15 idag. Skönt!!

Hoppas att Du får en trevlig helg!!

Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: Diana

GRATTIS till tven vad skoj att du vann den..

Hoppas ni får en trevlig helg själv ska man jobba.

Men ett stort grattis och bra jobbat..



kram

2009-07-10 @ 13:51:39
Postat av: linda

Grattis Grattis!!!

Själv ska man jobba 3 nätter på raken hela helgen så det blir bara åta,sova och jobba. men det blir ju bra pengar =)



Ha en bra helg

puss

2009-07-10 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0