Firmanfast!!

Hej Kära Du!!

Vilken sju-dundrande rolig firmafest vi hade igår!
Kanon trevlig! Alla va på bra humör, och underbara chefer, som bjöd på det ena o andra!
Även Sing star va med i bilden =)
Stort Tack för en trevlig kväll!!

Vaknade vid halv 11 imorse.. Trött!!
Älsklingen skulle åka (typisk nog) på firma fest han idag.. Och den skulle dom ha ca 1 timma härifrån, hemma hos hans chef!
Så han åkte vid 12.00.. Dom skulle börja med att äta,och efter det skulle dom spela vollyboll o allt va det va. Så jag va tvungen att kliva ur min varma o underbara säng.. =(
Men som sagt, han åkte vid 12, och då va wilma trött, så vi gick o la oss.. och jag vaknade nu =) Skönt med sömn!!
Prinsessan sover fortfarande, men slår säkert upp sina blå när som hellst!

Ska säta igång med lite mat snart, till henne..
Sedan blir det att åka o handla.
Ska även kolla om det är nått bra på Tv ikväll, då jag är själv hemma. Annars blir det säkert att hyra en film!
Skönt att hyra film när man är hemma ensam. Ingen som lägger sig i vad för typ av film det är, utan jag kan välja helt själv!! =) Härligt.

Nä.. nu ska jag sätta igång. Måste tvätta lite oxå!

Ha det super, så hörs vi snart!
Kommer även att lägga ut bilder från festen, men dom kommer i veckan!!

Ta hand om Dig!!
Puss o Kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0