Sol idag med!

Hej Kära Du!!

Vackert väder idag oxå! Självklart jobbade jag idag med.. Men fick njuta av solen på lunchen! Och så fick vi faktiskt sluta en timma tidigare =) Tack snälla chefer!

Efter jobbet så åkte jag o hämtade wilma på dagis. Efter det begav vi oss utanför stan, nämligen hem till mamma o pappa. Såå skönt att komma ifrån stan en stund o njuta av lugnet ett tag!
Har suttit ute o bara njutit nu på kvällen.
Älsklingen är och jobbar i Nyköping. Han åkte dit i onsdags, så nu ikväll så bestämde jag o wilma att vi faktiskt tar o sover över här! Mamma o pappa får helt enkelt nattgäster =)

Imorgon är det fredag o sista jobbdagen denna vecka. Tycker veckan gått riktigt fort!!
I helgen blir det grillning och på Söndag blir det lite släktkalas hemma, då jag fyller år!
Kan inte bjuda på några bilder idag, då jag inte har med mig någon kamerasladd. Men det får bli dessto fler nästa gånge =)

Hoppas Du mår bra så hörs vi snart igen!!
Ta hand om Dig!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: C

Vad jobbar du me?

2009-08-06 @ 21:50:46
Postat av: Malin

Vill ha en update tack! ;-)

Puss

2009-08-12 @ 11:11:02
URL: http://baravaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0