Måndag o jobb!

Hej Fina Du!!

Måndag idag och första jobbdagen sen semestern!! Kul att komma tillbaka, men måste erkänna att lite trötter känner jag mig..!

Läste precis en sak i aftonbladet som gjorde mig vansinnig!!
En 36 årig tjej som väntar sitt 14 barn!! Okej, om man vill ha 14 barn, men då ska du ha tid till dom och ta hand om dom! Vilket denna tjej inte gjort, utan dom hade tagit alla barnen ifrån henne pga vanvård!
I artikeln sa hon att hon tänker fortsätta föda barn tills hon får behålla ett!! Men hallå? Kastrera männskan!!
Stackars barn som har syskon här o var och en mamma som bara producerar mera!
Nä, blir arg!!

Något som gör mig dessto gladare är att läsa om Anna o Nils som hittade varandra på äldre dar ( år 2002) och blev så kära att dom på Nils 80-års dag slog till o gifte sig =)
Så söta!! Kärleken är verkligen ingen ålder och så mysigt att höra deras ord om kärleken till varandra! =)


Kära på äldre dar!

Nähe.. nu ska jag ta lite lunch!
Hoppas att Du har en bra dag så hörs vi senare eller imorgon igen!!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0