Imorgon drar det igång igen!

Hej Finaste Du!!

Söndag kväll och imorgon drar allvaret igång igen! Det är med blandade känslor man ska gå tillbaka till jobbet.
Självklart väldigt roligt att få träffa alla kollegor igen men sorligt att inte få ligga kvar i grisa i sängen på morgonen!! =)

Har haft en bra söndag. Va o handlade lite på förmiddan. Och sedan har jag mest varit hemma o städat, tvättat o fixat til morgondagen.
Nu ikväll blir det att slå sig ner i soffan o kolla lite Tv. Sen blir det att lägga sig lite tidigare än man brukat sista tiden!

Hade tänkt lägga in lite bilder ikväll.. Men sladden till kameran glömde jag nere, och seg som jag känner mig just nu så orkar jag faktiskt inte springa ner o hämta den.
Men du klarar dig nog tills nästa inlägg =)

Hoppas Din dag varit bra så hörs vi snart igen!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0