Ibland orkar man bara inte!!

Hej Finaste Du!

Nu va det så där länge sen jag skrev igen.. =( Tyvärr har jag fullt upp med massa annat och när jag kommer hem så vill jag bara ta det lugnt o umgås med min tös o sambo!
Har inte varit någon vidare bra vän (då jag knappt inte umgåtts med någon istort sätt) eller bloggare på sista tiden.. Men iband kommer jag i perioder då jag bara inte orkar vara på topp. Och så har det varit sista tiden.. Orkar verkligen inte!!
Men idag, för bara en liten stund sen så fick jag ett medelande från evelina o frågade om jag ville komma till henne ikväll. Kan dock inte ikväll, men vi bestämde på söndagkväll istället! Bara ha en söndags-mys-kväll, men film, godis m.m!
Ska bli jätte trevligt!! =)

Annars är det ju som sagt helg snart. Bara 3 timmar kvar på jobbet, så börjar helgen!! =)
Ska Du göra nått specilet i helgen??

Hoppas allt är bra med Dig och att vi snart ses igen!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Renée

Hoppas er helg varit skön, Det har vår, lungt och avslappnat!

Man kan inte alltid vara och känna sig på topp, även om man gärna skulle vilja, så är det bara och jag känner igen mig i det du skriver C!!

Ha det så bra och njut för nu är snaaart hösten här!

Om 2 veckor åker vi mot Västervik för ett par dagar, det ska bli riktigt skojigt!

Kram R

2009-08-16 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0