Är sommaren tillbaka?

Hej Finaste Du!!

Solen skiner o det är varmt ute! Är sommarvädret tillbaka igen? Sitter självklart på jobbet o sliter =) Så typiskt när man precis kommit tillbaka till jobbet efter semstern, att solen ska komma! Men jag är glad ända. Får tänka lite på dom som har semster och våra barn som kan vara ute o leka på dagis och hemma efter jobbet.

Onsdag idag.. Var hos "kära" tandläkaren igår..!
Gick faktiskt bättre än va jag föreställt mig. Va ju livrädd för att dom skulle spruta mig med bedövning, och att det skulle göra slit ont! Men dom la någon salva innan dom satte sprutan så det kändes inte ett dugg! =)
Däremot så va jag bedövad i munnen i stort sätt hela dagen. =( Känndes skummt!!


Va väl ungefär denna bild jag hade föreställt mig det skulle va!
Tur nog va det ju ej så =)



På eftermiddag åkta jag ut till mamma o pappa. (med min bedövade mun som såg hel knas ut=)
Min pappa fyllde nämligen år!
Skulle hur eller hur åkt ut på kvällen när dennis sluttat jobba, men eftersom jag inte jobbade på grund av att jag ej kunde prata med min snea mun =) så åkte jag o prinsessan ut tidigare!
Släkten kom oxå framåt kvällen o firade. Blev grillat, jätte gott!!
Så Grattis pappa och tack för igår!


Ikväll blir det bara att ta det lugnt.
Hoppas att Du hade en trevlig dag igår och att Du har lika fint väder hos dig som jag har här!
Ha de fint så hörs vi snart igen!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0